tirsdag 15. april 2008

Animasjon og bilethandsaming

Seint i haust hadde me ei økt som dreia seg om animasjon og bilethandsaming. Grunna min eigenskap som distré, har eg sjølvsagt ikkje fått denne økta inn i bloggen.. så den kjem no! Betre seint enn aldri...

Ei av oppgåvene me fekk inne på datalaben, var å lage ein plakat, der klipp-lim funksjonen skulle tas i bruk. Programmet me brukte var Adobe Photoshop; eit program eg har høyrt mykje om, men som eg ikkje har tatt meg råd til å kjøpa.. Det er ein grunn til det! :) Dette var ei lærerik oppgåve, der eg lærte meg mange gode og fancy funkjonar. Om denne kunnskapen sit like godt no som då, er eit anna spørsmål. Alt må vel vedlikehaldast! Plakaten som eg laga ser du til venstre.

Animasjon var kjekt! Også her brukte me eit program i tilknyning til Adobe. Då eg ikkje har noko erfaring med å lage animasjonar, synest eg dette var heilt topp. I seinare til har me også fått prøvd oss på å lage animasjonar i programmet Pivot. Eit litt enklare program å bruke, men absolutt holdbart til mitt bruk.

Dette var ei kjekk økt, og det er lett å sjå tilknyting til skulesamanheng. IKT er no ein av dei tre grunnleggjande kompetansane, og det er viktig for oss, når me kjem ut som unge og nyutdanna lærarar, å ha allsidig kunnskap om bruk av IKT. Der er mellom anna desse tema svært sentrale, i tillegg til mange andre viktige emne.

1 kommentar:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Plakaten vart fin, men kan vi få sjå animasjonen din og?

Birgit :-)